8 Ocak 2011 Cumartesi

Blogger Olmayı Neden İstemiyorlar ! :(

Okula Gidince Kanka Dediğim Sevdiğim İnsancıklara Bloğumdan Bahsettim. Hadi Sizde Birer Blog Açın Dedim. O Kadar Israr Ettim... Kabul Etmiyolar Abi Ya... Tek Bildikleri Facebook !!! Azıcık Sosyalleşin Dedim Gelin Dedim. Cık. Off. Ama  Bi Daha Denemeyi Düşünüyorm... Haadi Bakalım Kısa Bi Post Daha Yazmayı Başardık Bermuda Çalışma Üçgeninde... (Okul-Dershane-Ev!!)

4 yorum:

SaydamBalon dedi ki...

Ben de ikna edememiştim bi zamanlar, ama girip okuyolardı. Şimdi bi tanesi açtı , sen de başarabilirsin. :D

Miss.Yurt dedi ki...

Saol Canım Umutlarımı Yeşerttin Şimdiii. :D
Mutlu Oldum Hakkaten... :D
Bakalım İkna Çalışmalarımı Sürdürücem...

SaydamBalon dedi ki...

Yazaman diye korkuyolar eminim, güveniyorum sana. :D

Miss.Yurt dedi ki...

O Da Bi Sebep tabii.
Güvenini Boşa Çıkartmamaya Çalışıcam. :D