8 Ocak 2011 Cumartesi

Yıllarca Lise Öğretmenliği Yapan Öğretmenden Hayır Gelir Mi ???

Gelmeeezzz! Yaşadım, Yaşıyorum. Adam Liseyle İlköğretimi Harmanlayp Veriyo Resmen ! Matematik Olmasa Neyse De Matematik...  Bizim Kafa Daha İlköğretim Matematiğine Basmıyo Adam Gitti Bide Lise Matematiğini Veriyo... Ooof Of. Emekli Ol Amca Ya Allah Aşkına. Defterin Yarısı Müfredat Dışı. Zaten Artık Kitabı Götürmüyorum Okula... Bu Senenin Başından Beri Bi Kere Açmadık Şu Kitabın Kapağını... Artık Derste Daktilo Görevi Görüyorum Hiç Bişey Anlamadan Sadece Yazıyorum. Bitti Mi ? Bitmedi... Bide Kazık Kazık Yazılıları Var... 10 Soru Klasik. !!! :@ Sayın Matematik Öğretmeni Amcacığım Şunu Bilki Artık Emekli Olmalısın !!!!!

2 yorum:

Adsız dedi ki...

juahhaha, hic birsey anlamadan yaziyormusun : D gecmis olsun, ama amca emekli olmaz kanimca ; )

Miss.Yurt dedi ki...

Aynen Öyle... :D
Biz De Sınıfca Hocayla Dalga Geçmeye Başladık Zaten... Eğleniyoruz Derste..
Saol. Bana Da Öyle Geliyo Yıllardır Bizim Okulda Çakılmış Kazık Gibi. :D