30 Mayıs 2011 Pazartesi

SBS Yaklaşıyorrrrr. :S

Sbs Yaklaştıkça Bloğumu Boşlamışım Resmeeeen !! Ya Biliyor Musunuz; Sbs'den Nefret Ediyorum... Büyük İhtimal Bütün 7. Ve 8. Sınıflar Bana Katılacaktırr. :/
Allah'ım Sen Bize Yardım Et Yaa. Resmen Sınavdan Korkuyorum. Evde Sınav Konuşulduğu An Başka Bi Odaya Gidiyorum Falan. Neyse Geçen Sene De Aynısı Olmuştu. Sınav Anında Geçiyo Ama. O An Gerekli Olan Da Bu Zaten... Bütün Konsantrasyonun Oraya verilmesi Gerekiyo. :D
Bütün Öğrenci Arkadaşlarıma Tekrar Başarılar Diliyorum...
Sevgiyle Kalın; Duygu.

2 yorum:

Yase dedi ki...

Nasıl geçti derdim ama sonra sevmem kendimi belki moralin bozuktur. :)

Miss.Yurt dedi ki...

Gibi Gibi Aslında... Kendi Puanımdan Memmun Değilim -Kesinlikle Değilim-. Ama Ortalamaya Göre Yüksek bİ Puan o Yüzden Azıcık Mutluyum.